pondělí 11. července 2016

Ze sedla motocyklu

Z Prahy do Passau a zpět

V pondělí jsem úspěšně zvládla další zkoušku a tak jsem si říkala, jak bych jí oslavila. Jelikož následovaly dva sváteční dny, napadlo mě, že napíšu mamce, zda třeba neplánuje nějaký výlet (pro vysvětlení - vlastní mašinu nemám a tak batůžkuji :-) ). Po chvilce mi přišla zpráva, že se chystají na kafe do Passau a zda nechci jet ... uííííí, to je jasné, že chci jet... 
Ani nevíte, jak strašně moc jsem se těšila, no prostě jupíííí jede se ven! :-)


V aplikaci telefonu jsem se podívala, jaké má být počasí v ČR i v Německu a hlásili teploty 26°C a přeháňky (hned jsem si vybavila ty přeháňky alá 5 minut a je klid), tak to by šlo :-)
Následovala aktivní chvilka a já si šla sbalit věci (jsem holka, takže jsem si je klasicky musela nejprve vyzkoušet :-) No cooo, to prostě děláme!). Bunda, gatě, po prvním pořádném plaváku, kdy jsem měla vše mokré a musela tak dojet i přes město domů, jsem na nic nečekala a přibalila i podkozenku a gaťky, fusky balím už automaticky :-) Tak a máme všechno? Ne, ještě helma! Přiznám se, trošku jsem jí musela vyčistit...



Samým natěšením jsem se málem nevyspala :-)


Sraz byl v 8.30 u garáže. Vstala jsem dříve, abych vše stihla a to byl dobrý tah jelikož a jak je dobrým zvykem, začnou prázdniny a snad celá Praha je rozkopaná a samá objížďka, takže jsem musela rychle vymyslet cestu, to bylo něco... :-)
Zvládla jsem a ještě s předstihem, to bude máma koukat (vždycky jezdím pozdě - asi držím akademickou čtvrthodinku) :-).
Všichni už byli připravení a tak jsem se převlékla, zašněrovala své nekonečné botky a šla si dát věci do brašny. Venku chvilkou poprchávalo a já si hrdě balila krém, za smíchu ostatních, se slovy ´´Má být 26°C, počkejte až se spálíte´´... jak vtipná situace to byla :-)


Nasedat a huráááá, výlet může začít! :-)
Směr, kterým jsme se vydali byl Cukrák, kde jsme vyzvedávali dalšího do party.
Dál jsme pokračovali na Příbram, Strakonice a Vimperk. Cestou jsme se nevyhnuli dálnici, což není u tohohle typu motorky to, co vyhledáváte ale co.


Dojeli jsem do Passau, kde jsme navštívili místní moto shop Louis - ulovili jsme zámečky na kolo, šťastná to koupě :-) Stádo koní jsme ustájili a šli si dát do města kus žvance, doplnit pitný režim a okouknout Dunaj... v tom vedru je procházka v kožených hadrech labůžo, kdo zná, ví :-) Ale hádejte, co jsme před procházkou udělala... nooo vytáhle jsem krém a namazala se a už se mi nikdo nesmál, jelikož byl pařák... muhahááá :-)

Pak přišel čas kochacího návratu domů a abychom se nevraceli stejnou cestou, vydali jsme se směrem Regen - Železná Ruda a dál za nosem :-)

Cestou zpět se nám trošku změnilo počasí a tak následovala rychlá zastávka s oblékáním, velkým očekáváním a lehkou hrůzou v očích... (a pokud nepodvádíte a poctivě čtete až sem aniž byste nejprve viděli fotky - děláte mi radost a tak si užijte tu chvilku očekávání, zda jsme zmokli nebo ne... :-)


Strašně ráda fotím a to klidně i za jízdy, i když se občas bojím, že upadnu já nebo foťák :-).
Tentokrát jsem asi moc nefotila ale i tak jsem zachytila pár okamžiků, o které se s Vámi podělím s malým, snad trefným, komentářem.






Výhled na Šumavu




Umělecky - SVĚTLO NA KONCI TUNELU

... trochu pohledu na Passau






... od vody, trošku špinavá a voňavoučká :-)







  

... pohled, který z motorky nechceš zažít ani s lepší výbavou




jeden by řekl ´´A je po dešti´´
...
ale všude bylo

TOHLE :-)

(při pořizování téhle fotografie jsem málem spadla, tak si ji náležitě prohlédněte :-)








... miluji tyhle jedoucí (čti rozmazané) fotky :-)


... lesy, louky, luka, háje ...



Závěrem - samozřejmě se mi nikdo nesmál, když jsem si balila krém a stejně samozřejmě si nikdo ruce nespálil, že... :-)




PS:
I takhle může vypadat Váš bolavý batůžek po 400 km
... a domů bylo stále daleko :-)




Anooo!!! Sláva nazdar výletu, nezmokli jsme, už jsme tu!!! :-)

Bylo to krásných, ač zadečkově bolavých, 516 kilometrů.



Děkuji za přečtení a prohlédnutí fotek! Těším se na Vás u dalšího článku...

Ma Fox





PS: Pokud také jezdíte (vozíte se) bolí něco Vás? Napište mi :-)



Přečtěte si také o výletu ze Slap



1 komentář: